Nasza Liga startuje już po raz drugi. W piątek 11 stycznia w obecności sołtysów dokonaliśmy losowania. 12 drużyn podzieliliśmy na trzy grupy: A. Łęka, Joanka, Słupia. B. Grębanin, Urząd Gminy, Marianka C. Mroczeń, Jankowy, Donaborów D. Baranów, Murator, Żurawiniec.
Gramy metodą mecz u siebie - rewanż. Dwie najlepsze drużyny z każdej grupy zmierzą się w ćwierćfinałach granych metodą mecz u siebie - rewanż. Finał odbędzie się w Mroczeniu.
Przypomnijmy, że w ubiegłym roku triumfowała Łęka Mroczeńska.
Chcemy ożywić zimą domy ludowe. Gospodarz każdego meczu może postarać się o oprawę widowiska. I tu pomysłów może być mnóstwo: np. zorganizowana grupa kibiców, transparenty, hasła dopingowe, plakaty informujące o meczu. Gospodarz może też odpowiednie podjąć gości (kawa czy herbata, woda mineralna dla zawodników obu ekip, itp). Można pomyśleć o treningu, przygotowaniu się do meczu. Można wybrać dzień w tygodniu na rozegranie swego meczu, powiadomić gości i organizatora o terminie. Gospodarz wyznacza sędziego zawodów. Gospodarz ma obowiązek dostarczyć protokół zawodów. Ważne, żeby w jednym tygodniu rozegrać mecz u siebie oraz w następnym zorganizować wyjazd, tak by zakończyć ligę w kwietniu. Niżej nowy regulamin rozgrywek
//
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
// Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. // ; //
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
REGULAMIN
GMINNEJ DRUŻYNOWEJ LIGI TENISA STOŁOWEGO
Idea jest prosta. Chcemy ożywić zimą domy ludowe. Gospodarz każdego meczu powinien postarać się o oprawę widowiska. I tu pomysłów może być mnóstwo: np. zorganizowana grupa kibiców, transparenty, hasła dopingowe, plakaty informujące o meczu. Obowiązkiem gospodarza powinno też być odpowiednie podjęcie gości (kawa czy herbata, woda mineralna dla zawodników obu ekip, itp). Można pomyśleć o treningu, przygotowaniu się do meczu. Można wybrać dzień w tygodniu na rozegranie swego meczu, powiadomić gości i organizatora o terminie. Gospodarz wyznacza sędziego zawodów. Gospodarz ma obowiązek dostarczyć protokół zawodów. Ważne, żeby w jednym tygodniu rozegrać mecz u siebie oraz w następnym zorganizować wyjazd, tak by zakończyć ligę w kwietniu.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
REGULAMIN
Gminnej Drużynowej Amatorskiej Lig Tenisa Stołowego o Puchar Wójta Gminy Baranów
I. Cel
- popularyzacja tenisa stołowego w środowisku wiejskim,
- wyłonienie najlepszego sołectwa w tenisie stołowym w Gminie Baranów,
- aktywizacja lokalnych społeczności poprzez sport
II. Organizatorzy
- UG w Baranowie,
- Rada Gminy Baranów,
- Rady Sołeckie,
- Ochotnicze straże pożarne
III. Termin i miejsce
Rozgrywki odbywać będą się od dnia 14 stycznia 2013 w Domach Ludowych lub innych obiektach gminnych
IV. Uczestnictwo
Uczestnikami drużyn są mieszkańcy naszej gminy. W reprezentacji mogą grać osoby na stałe zameldowane na terenie danego sołectwa za wyjątkiem pracowników Urzędu Gminy w Baranowie. W rozgrywkach nie mogą brać udziału osoby posiadające aktualną licencję zawodniczą na dany sezon. Wiek zawodnika liczymy od 14 stycznia, Liczą się lata ukończone. Zawodnik musi mieć przy sobie ważny dokument tożsamości (dowód, prawo jazdy lub legitymacja szkolna). W przypadku braku dokumentu zawodnik może napisać oświadczenie, , które zostanie później sprawdzone. Fałszywe dane skutkują wykluczeniem zawodnika, a cały mecz zostanie zweryfikowany jako walkower na rzecz rywala.
Drużyna musi się składać z:
2 seniorów (pow. 18 lat )
1 seniora + (pow. 45 lat)
1 juniora (do 18 lat) może być chłopak albo dziewczyna
1 kobiety (pow. 18 lat)
V. Sposób przeprowadzenia rozgrywek
Mecze pomiędzy sołectwami rozgrywane będą systemem gospodarz – gość (mecz u siebie – rewanż) wg ustalonego terminarza.
VI. Punktacja
- za zwycięstwo drużyna otrzymuje dwa punkty
- za przegraną jeden punkt
- Niestawienie się zespołu na mecz bez wcześniejszego powiadomienia rywala albo organizatora skutkuje walkowerem 3:0
- W turnieju kolejność w tabeli ustala się według liczby zdobytych punktów.
- W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie drużyny, ostatecznie o zajętym miejscu decydują kolejno:
- Korzystniejsza różnica setów ze wszystkich spotkań rozegranych w turnieju
- Większa liczba zdobytych setów
- Mniejsza liczba straconych setów
- Dodatkowy mecz rozegrany w miejscu ustalonym przez obie strony
Transport zapewnia dana OSP
Obowiązuje obuwie sportowe
1. Mecze rozgrywane będą do trzech wygranych setów do 11 punktów, ale po uzgodnieniu między ekipami mogą być rozgrywane do dwóch wygranych setów
2. Razem rozegranych zostanie 9 pojedynków
3. Poszczególne mecze:
- 1-4 zawodnicy powyżej 18 lat, (wg zasady: A1-B1, A2-B2, A1-B2; A2-B1);
5. Senior +45
6. Junior
7. Panie
8. Debel
9. Mikst
DEBEL MĘSKI STANOWIĄ OBOWIĄZKOWO: ZAWODNIK NAJSTARSZY + JUNIOR (ZAWODNIK NAJMŁODSZY W ZESPOLE)
VI. Nagrody
Drużynowe: puchary oraz nagrody rzeczowe
I. Gospodarz każdego meczu wyznacza sędziów zawodów. Wskazane, (ale niewykluczone) żeby nie byli to zawodnicy biorący udział w meczu. Sędzia sporządza protokół meczu z informacją o jego przebiegu. Protokół musi trafić do organizatora
VIII. Uwagi końcowe
Wszelkie sprawy sporne i nie ujęte w tym regulaminie rozstrzyga komisja organizacyjna
Mirosław Sokołowski 790 307 797
Marek Potarzycki 519404147 |